سری جدید تاور کرین پتن

مشخصات سری جدید تاور کرین پتن فرانسه

سری جدید تاور کرین پتن فرانسه که به سری MDT CCS City معروف اند؛ با ابتکارات و فناوری های جدید توانسته بخوبی مشکلات مدل‌های پیشین جرثقیل‌های پتن را رفع نموده و بسیار محبوب واقع شوند.

همانطور که از نام این سری مشخص است این تاور ها برای سایت‌ها و پروژه‌های شهری طراحی شده‌اند. کاهش قابل توجه سکشن‌های ارتفاعی، مونتاژ در مکان‌های کوچک و تنگ را بسیار آسان کرده و همچنین در محل‌هایی که تداخل چند جرثقیل وجود دارد پیچیدگی‌های نصب و راه‌اندازی را کاهش میدهد.

این سری جرثقیل پتن به شما کمک می‌کند کارهای بیشتری را با سرعت و دقت بالاتری انجام دهید. عملکرد فوق العاده مجموعه MDT پتن در وقت و هزینه شما صرفه‌جویی خواهد کرد.

بررسی مشخصات فنی تاور کرین پتن سری MDT CSS City

۱- نصب و مونتاژ ساده، سریع و کارآمد

این ویژگی اولین قدم به سمت بهره‌وری بهتر است. تاور کرین پتن سری MDT CCS City نصب و مونتاژ بسیار ساده‌ای داشته که این امر زمان لازم برای کار با جرثقیل را به میزان زیادی کاهش میدهد. در این سری، سکشن‌های تاور کرین جمع و جور است و می‌تواند برای حمل آسان به محل کار تا شوند.

در MDT ها اتصال سکشن ها بسیار آسانتر بوده و بدلیل وجود چندین نقطه اتصال، کنترل بیشتری جهت مونتاژ و بلند کردن فلش تاور کرین خواهید داشت. کاهش زمان نصب و راه‌اندازی و حمل و نقل آسانتر، هزینه‌های شما را به میزان بالایی کاهش خواهد داد.

۲- قابلیت مونتاژ فلش و کنفلش روی زمین

در سری MDT پتن، فلش (بازوی عامل) و کنفلش (بازوی تعادل) بسیار جمع و جور طراحی شده و به راحتی روی زمین مونتاژ میگردد. همچنین قسمت جایگذاری وزنه های تعادل روی کنفلش با امکان تا شدن کار حمل و نقل و نصب را بسیار آسان و سریع کرده است. در واقع شما برای مونتاژ به اتصالات و پین های متعدد نیاز نداشته و این یکپارچگی علاوه بر کاهش زمان راه‌اندازی، ایمنی جرثقیل را نیز افزایش میدهد.

کنفلش تا شونده تاور کرین پتن

کنفلش سری جدید تاور کرین پتن با قابلیت جمع شوندگی

 

۳- دارای بالاترین استاندارهای ایمنی در صنعت

سیستم قدرتمند و ابتکاری CCS اجازه می‌دهد تا جرثقیل‌های MDT City معیارهای جدیدی را در صنعت تاور کرین تعیین کنند. سنسورها و حسگرهای اضافی بکار گرفته شده در سیستم CCS دائماً کلیه حرکات جرثقیل و تنش های ساختاری را کنترل می‌کنند.

عملیات مانیتورینگِ دقیق تر در این سری عملکرد جرثقیل را بهبود بخشیده است. نمونه دیگری از سنسورهای MDT City سنسور صندلی است که بدون حضور اپراتور از کار کردن تاور کرین جلوگیری میکند.

سنسور تاور کرین پتن

 

۴- افزایش و بهبود عملکرد

سری جدید تاور کرین پتن بدلیل اطلاعات دقیق‌تری که در اختیار کاربر قرار میدهد سبب بهبود تجزیه و تحلیل بر روی جرثقیل شده که عواملی مانند انعطاف پذیری بیشتر، به حداکثر رساندن ظرفیت باربرداری، افزایش سرعت، افزایش نمودار بار و… را  فراهم می‌آورد.

 

۵- بهینه سازی سیستم کنترل جرثقیل تاور کرین

کابین Ultra View در سری جدید تاورکرین پتن با ارگونومی عالی سبب راحتی بیشتر و عملکرد بهتر اپراتور جرثقیل میگردد. ویژگی های افزوده شده به کابین تاور کرین کنترل را برای اپراتور بسیار آسان کرده است.

طراحی جدید Manitowoc همه ویژگی‌های مرتبط با سیستم کنترل جرثقیل را به حداکثر رسانده که این طراحی به طرز شگفت آوری کار را برای اپراتور جرثقیل آسان می‌کند.

کابین تاور کرین پتن سری MDT

از دیگر ویژگی های افزوده شده به سیستم کنترل و کابین تاور کرین

  • طراحی ارگونومیک برای کاهش خستگی اپراتور و افزایش بهره‌وری در محل کار
  • تمام دستورات را میتوان از جوی استیک برای راحتی بیشتر اپراتور انجام داد
  • افزایش ۲۵ درصدی سرعت حرکات
  • امکان شخصی سازی اپراتور برای تعریف سرعت و پویایی حرکات جرثقیل
  • سوئیچ خودکار بین واحد کنترل کابین و کنترل از راه دور
  • امکان سوئیچ خودکار بین واحد کنترل کابین و کنترل از راه دور

سیستم کنترل جرثقیل تاور کرین پتن

 

بیشتر بدانید: قابلیت تاور کرین جدید Potain Hup M 28-22

 

۶- تعمیر و نگهداری آسان و یکپارچه تاور کرین

جرثقیل‌های پتن سری MDT CCS City، دارای ابزاری جهت بررسی یکپارچه تاور کرین و تشخیص مشکلات و معایب آن هستند. با فعالسازی ویژگی CraneSTAR Diag هزینه‌های عملیاتی پروژه به میزان بالایی کاهش می‌یابد. بوسیله این سیستم:

  • اپراتور می‌تواند صفحه نمایش تعمیر و نگهداری را از کابین جرثقیل کنترل کند
  • با یک نگاه میتوان وضعیت سیستم را رصد کرد
  • اطلاعات تعمیرات و نگهداری در هر زمان از هر صفحه رایانه در دسترس است

تعمیرات و نگهداری تاور کرین پتن

 

۷- تنظیمات سریع و آسان

تمام تنظیمات پیکربندی جرثقیل تاور کرین پتن با استفاده از نمایشگر CCS از داخل کابین انجام میشود. با سیستم CCS، کالیبراسیون سنسورها برای حرکت جرثقیل، تنظیم سوئیچ شاریوت و تنظیم طول فلش فقط ۱۵ دقیقه طول می‌کشد. سپس جرثقیل بصورت خودکار نقاط توقف خود را شناسایی خواهد کرد.

تنظیم و نصب صحیح تاور کرین های پتن فاقد CCS میتواند بیش از سه ساعت طول بکشد.

 

تاور کرین پتن سری MDT CCS City شامل چه مدلهایی است؟

این سری شامل مدلهای MDT 109 ، MDT 139 ، MDT 189 و MDT 219 میشود که ظرفیت باربرداری از ۶ تن تا ۱۰ تن با شعاع باربرداری ۵۵ تا ۶۵ متر را پشتیبانی می‌کنند. ما در بخش دانلود کاتالوگ تاور کرین ، کاتالوگ هرکدام از این مدلها را با ویژگی های خاص آنها جهت دانلود در اختیارتان گذاشته‌ایم.

 

فروش و اجاره جدیدترین تاور کرین پتن Potain فرانسه

بدون شک برند پتن Potain فرانسه یکی از محبوب‌ترین و مدرن‌ترین جرثقیل های برجی را طراحی و تولید کرده است. اگر می‌خواهید شکوه جرثقیل تاور کرین پتن را مشاهده کنید با ما تماس بگیرید. انواع مدل‌های برند پتن را جهت اجاره یا خرید و فروش برایتان فراهم آورده‌ایم.

شاید تصور کنید کار با تکنولوژی های جدید برای اپراتورها کمی دشوار باشد. ولی استفاده از قابلیت‌های این جرثقیل‌ها بقدری آسان و کاربرپسند است که ما با یک جلسه می‌توانیم تمامی امکانات را به اپراتور تاور کرین آموزش داده تا بالاترین بهره‌وری را داشته باشید.

 

۳.۸/۵ - (۶ امتیاز)
2 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *