قیمت اجاره جرثقیل تاور کرین

چه عواملی در قیمت اجاره جرثقیل تاور کرین موثر است؟

اجاره جرثقیل تاور کرین بسیار بیشتر از دریافت یک قیمت ساده است. نوع تاورکرینی که شما انتخاب می‌کنید میتواند تأثیر قابل توجهی در زمان ساخت و بودجه شما داشته باشد. بنابراین کسب کمی دانش اضافی میتواند باعث صرفه جویی در وقت و هزینه هایتان شود.

ما در پاسارگاد کرین با به اشتراک گذاری دانش و تخصص‌مان، می‌خواهیم اطمینان حاصل کنیم که مشتریانمان بهترین جرثقیل ممکن را برای ساخت و ساز خود انتخاب می‌کنند. در قدم اول این امر مستلزم بررسی دقیق مکان پروژه شما می‌باشد تا بتوانیم بهترین راهکار و مناسب‌ترین تاور کرین را به شما ارائه دهیم. پس در صورت نیاز به پیشنهاد ما و استفاده از تجربیاتمان با کارشناسان پاسارگاد کرین تماس بگیرید.

عوامل اثرگذار بر قیمت اجاره جرثقیل تاور کرین

 

۱- اندازه و وزن بار موردنیاز

شاید واضح ترین نکته همین باشد که هرچه وزن مواد سنگین تر و بزرگتر باشد؛ شما به یک جرثقیل بزرگتر با ظرفیت باربرداری بیشتر نیاز دارید که مسلما هزینه بالاتری برایتان خواهد داشت.

به همین دلیل ابتدا سعی کنید تخمین دقیقی از مواد موردنیاز، وزن آنها و اندازه موردنیاز برای بلند کردن آنها را بدست آورید. این یک نقطه شروع عالی برای هزینه‌های مرتبط با اجاره تاور کرین خواهد بود.

۲- شرایط زمینی

یکی دیگر از عوامل اصلی در تخمین قیمت اجاره تاور، شرایط زمینی است که قصد استقرار تاور کرین در آن را دارید.

هنگام ارزیابی وضعیت زمین، بررسی کنید که آیا سطح زمین ناهموار است یا صاف؟ زمین ناپایدار یا نرم ممکن است نیاز به اجاره تجهیزات اضافی مانند صفحات تثبیت کننده داشته باشد تا اطمینان حاصل شود که جرثقیل در هنگام باربرداری با ایمنی کار میکند.

شرایط ایده آلِ زمینی که قیمت اجاره جرثقیل تاور کرین را کاهش میدهد؛ زمین صاف و سخت مانند صفحات بتونی و سطوح آب بندی شده است.

قیمت اجاره تاورکرین


۳- شرایط سایت کاری

بازرسی از سایت و جستجوی هرگونه انسداد احتمالی که میتواند مانع کار شود مانند ساخت و سازهای مجاور، خطوط برق یا درختان بسیار حیاتی است. این امر میتواند مقدمات احداث تاور در محل به جهت افزایش ایمنی و کارآمد بودن را تغییر داده و گاهی به برنامه‌ریزی بیشتری برای جابجایی و نصب نیاز خواهد داشت.

برای مواردی که موانع اساسی مانند خطوط برق وجود داشته باشد؛ ممکن است از یک جرثقیل متحرک یا موبایل کرین ها استفاده شود.

بطورکل اطلاعات بیشتر در مورد محدودیت های دسترسی سایت، از نظر محدودیت فضای کار یا دسترسی به جاده‌های مجاور، ممکن است انتخاب نوع تاور کرین را تغییر داده و سهم زیادی در هزینه‌ها و قیمت مرتبط با اجاره جرثقیل داشته باشد.

۴- نیاز به تجهیزات اضافی تاور کرین

اتصالات مختلف قلاب، چرخ دنده‌های بالابر، صفحات و پایه‌های تثبیت کننده از جمله تجهیزات اضافی هستند که ممکن است برای تاور کرین خاص شما مورد نیاز باشد. شکل، وزن و ترکیب بار موردنیازتان میتواند به معنای نیاز به تجهیزات ویژه باشد. باید اطمینان حاصل شود که مونتاژ تاور کرین با ایمنی کامل به اتمام رسیده و هنگام باربرداری خطری متوجه جرثقیل و اطرافیان نخواهد شد. البته این کار برای کرایه جرثقیل تاورکرین هزینه اضافی دارد، اما در هزینه آتی شما بعنوان خسارت به اموال و افراد صرفه جویی میکند.

۵- شرایط آب و هوایی

ممکن است شرایط آب و هوایی منطقه موردنظر شما بر قیمت اجاره جرثقیل تاور کرین تاثیر بگذارد. شرایط جوی نامساعد مانند وزش باد میتواند منجر به اقدامات ایمنی اضافی یا تاخیر در پروژه کاریتان گردد.

۶- موقعیت یابی صحیح تاور کرین

تعیین موقعیت صحیح جرثقیل تاور کرین نسبت به سازه مدنظر شما و سایر عوامل محیطی مانند مکان انبار مصالح و مواد می‌تواند بر هزینه های شما تاثیر گذار باشد. گاهی یک موقعیت یابی نادرست، شما را مجبور به اجاره دو یا چند تاور کرین می‌کند یا زمان زیادی را بابت حمل و نقل مواد از دست می‌دهید.

همچنین ممکن است خطر برخورد با اجسام دیگر را افزایش داده و بطورکلی عملیات ساخت و ساز در سایت شما را با مشکل مواجه کند.

چگونه هزینه های اجاره جرثقیل تاور کرین را کاهش دهید؟

با تغییرات ساده و درنظر گرفتن یکسری قواعد میتوان هم هزینه اجاره تاور کرین هم هزینه های عملیاتی جاری را کاهش داد. بهترین کاری که پیمانکاران و مدیران ساخت و ساز میتوانند انجام دهند ارائه نقشه دقیق از سایت خود به شرکت‌های ارائه دهنده تاور کرین می‌باشد. این شرکتها با آگاهی بیشتر میتوانند تاور کرین مقرون بصرفه تری را برای کار شما تهیه کرده و حاشیه سود شما را بهبود بخشند.

همچنین بمنظور به حداقل رساندن هزینه های اجاره و نصب و راه‌اندازی تاور کرین توصیه می‌کنیم قبل از رسیدن تاور به محل، برنامه‌ریزی دقیق جهت لوازم موردنیاز، ایمنی و… داشته باشید تا از تاخیرهای غیرمنتظره و مسائل پیش بینی نشده که منجر به هزینه های اضافی میگردد؛ جلوگیری کنید.

تیم فنی پاسارگاد کرین برای برنامه‌ریزی دقیق جهت نصب و مونتاژ تاورکرین و کاهش هرگونه خطر و چالش به شما کمک کند. ما به شما اطمینان میدهیم پروژه کاریتان را بدون تاخیر و با تمام ایمنی های قانونی تحویل دهیم.

چرا باید برای اجاره تاور کرین پاسارگاد کرین را انتخاب کنید؟

ما انواع تاور کرین برای ارائه راهکار مناسب با اهداف شما را اجاره می‌دهیم. افراد و نیروهای ما بالاترین استانداردها را آموزش دیده‌اند و شما از افرادی در پروژه‌تان استفاده می‌کنید که نه تنها تخصص و توانایی‌های زیادی دارند؛ بلکه بهترین و بهینه ترین روش را برای انجام کار به شما پیشنهاد می‌دهند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه انجام کار توسط تیم پاسارگاد کرین و استعلام قیمت اجاره جرثقیل تاور کرین، با کارشناسان ما تماس بگیرید.

۴.۵/۵ - (۶ امتیاز)
20 پاسخ
    • Towercrane
      Towercrane می گوید

      سلام، بستگی به پروژه کاری تون داره، در چه مساحتی کار انجام میشه؟ چه توقعی از جرثقیل تاور مدنظرتون دارید؟ برای اینکه بهتر بتونم راهنمایی تون کنم لطفا با شماره های پاسارگاد کرین تماس بگیرید.

      پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *