بازسازی برج ایفل با آسانسور آلیماک

چالش آسانسور آلیماک برای بازسازی برج ایفل

آسانسور آلیماک این امتیاز برجسته را دارد که تاکنون راهکارهای تخصصی را برای شناخته شده ترین پروژه‌های جهانی ارائه کرده است و مورد اعتماد کشورها و شرکت‌های بزرگ در سراسر دنیا است.

از سال ۱۹۸۳، شرکت Alimak با ارائه راه‌حل هایی حمل و نقل عمودی به برج ایفل را تسهیل بخشیده و بهره‌وری را در تعدادی از پروژه‌های نوسازی و نگهداری این برج افزایش داده است.

در سال ۱۹۹۰، آلیماک دو قفس Alimak Scando، یکی برای مسافران و دیگری برای مصالح، به ترتیب با ظرفیت ۱۸۰۰ و ۲۰۰۰ کیلوگرم، با امکان دسترسی به زیرساخت‌های برج را برای افزایش عمر بنا فراهم کرد. پس از یک سال فعالیت در طبقه اول برج، آسانسورها از هم جدا شده و برای کار گسترده تر روی سیستم آسانسور برج ایفل، در طبقه دوم دوباره نصب شدند.

بازسازی برج ایفل توسط آسانسور آلیماک

اخیراً، از آلیماک خواسته شد تا راه حل دسترسی عمودی برای کارهای نوسازی در یک رستوران در طبقه اول این بنای دیدنی، واقع در ۶۰ متری سطح زمین را ارائه دهد.

با توجه به اینکه این نوسازی در یک محیط شلوغ و اشغال شده در حال انجام بود، نیاز به یک راهکاری داشت که از آسانسورهایی که در ساختار برج ایفل قرار دارند؛ استفاده نشود. همچنین یکی از موانعی که آلیماک در طول پروژه نوسازی با آن روبرو شد؛ امکان انتقال مسافران و مواد به نقاط مرتفع برج بدون نیاز به توقفگاه میانی بود.

آلیماک راه حل این پروژه را بالابر ساختمانی Alimak Scando 650 میدانست که با سرعت حداکثر ۵۴ متر در دقیقه از دکل ۶۰ متری بالا میرفت. این ارتفاع چشمگیر با ترکیبی از ۳ دکل یکپارچه با فقط یک گره مورد نیاز در بالا به دست آمد. بالابر ساختمانی آلیماک با داشتن یک کابین ۴ در ۱.۵ متری با ظرفیت بار ۲۵۰۰ کیلوگرمی، یک راه حل عملی برای حمل و نقل مواد حجیم به محل رستوران مرتفع ارائه داد.

 

جزئیات آسانسور آلیماک استفاده شده در بازسازی برج ایفل

مکان پروژه: برج ایفل، پاریس، فرانسه

کاربرد: نوسازی

نوع بالابر: Alimak Scando 650، دکل سه گانه

ظرفیت: ۲۵۰۰ کیلوگرم

اندازه ماشین بالابر: ۱.۵×۴.0x2.0 متر

سرعت: ۵۴ متر در دقیقه

ارتفاع بالابر: ۶۰ متر

آسانسور کارگاهی برج ایفل

 

فروش و اجاره انواع آسانسور کارگاهی آلیماک

تا با یک آسانسور آلیماک کار نکنید؛ قدرت بی نظیر آن را در سهولت پو پیشبرد پروژه تان درک نخواهید کرد. شرکت پاسارگاد کرین بعنوان نمایندگی آلیماک Alimak در ایران، انواع خدمات مرتبط با این برند محبوب مانند: اجاره آسانسور کارگاهی، خرید و فروش، مونتاژ و… را با بیمه و گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه میدهد.

۴.۲/۵ - (۴ امتیاز)
2 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *